fredag 14 juni 2013

14 juni 2012...

... är ett datum jag alltid kommer minnas. Det är nämligen datumet vi fick veta att det bodde nån i min mage! Jag hade misstänkt det några dagar (okej, 10 dagar), då tant röd brukar vara vääääldigt punktlig. Men icke! Trodde jag räknat fel på dagar först, kanske skulle den komma veckan efter?! Men icke. Beställde test och kissade på en sticka när jag kom hem från jobbet den 14 juni. Det står i instruktionen att det kan ta upp till 2 minuter för strecken att visa sig, men... Hann knappt kissa på stickan så kom två ganska klara streck fram! Alldeles chockad och skakis gick jag ut i köket och visade stickan för en lika chockad Stefan, det här var så otroligt oplanerat att vi visste varken ut eller in. Men vi bestämde oss att har det blivit så är det meningen att vi ska bli föräldrar, och nu är vi det till världens finaste tjej! <3

1 kommentar:

Maria E K sa...

Ja ibland tror jag att det är en högre makt som griper in och puttar en i rätt riktning och tur är väl det.