fredag 3 januari 2014

En snart ettåring...

Ja, snart fyller ju en viss fröken ETT ÅR!!!! Det går ju så foooort!!!

Iaf så tänkte jag börja knåpa på en önskelista åt lilla damen... Och kalas blir det den 8, antagligen på dagen, men en mer officiell inbjudan kommer när det närmar sig. Tänkte bara så ni inte bokar in nåt annat... :P

Sååå...
Början till en önskelista då...

* Regnställ, strl 86
* Kläder strl 86. Gärna tshirts och koftor. Men vanliga långärmade är oxå okej! :) Leggings och mjukisbrallor. TILLÄGG!!! Såg nyss att det är väääääldigt mycket rosa i de kläderna hon har i 86, så andra färger är välkomna! :) Byxor behövs mest :)
* Klädhängare från IKEA
* Knoppussel
* Böcker
* "Klosslåda", liknande den här, behöver alltså inte vara just den, bara googlade och tog första bästa...


Som sagt, fler saker kan tillkomma, och riktig kalasinbjudan kommer när det närmar sig! :)
Och förresten! Kommer nog inte ha nåt kalas när jag fyller år, jag slår ihop det med min ettåring. Så ni vet. Ska fundera på om jag önskar mig nåt oxå...


Inga kommentarer: